Klauzula informacyjna
KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:

  • rejestr zarządzeń dyrektora,
  • rejestr wydanych upoważnień,
  • rejestr skarg i wniosków,
  • rejestr wydanych zaświadczeń,
  • rejestr wydanych legitymacji ubezpieczeniowych,
  • rejestr zwolnień lekarskich,
  • rejestr przyjętych i zwolnionych pracowników,
  • rejestr wyjść pracowników,
  • rejestr zawartych umów,
  • rejestr imiennych upoważnień do przetwarzania danych osobowych,
  • rejestr wypadków dzieci,
  • rejestr chorób zawodowych,
  • rejestr wypadków w pracy,
  • rejestr wydanych aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela,
  • rejestr wydanych zaświadczeń o akceptacji komisji po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego,
  • ewidencja druków ścisłego zarachowania,
  • ewidencja środków trwałych,
  • ewidencja czasu pracy,
  • ewidencja wydanych kluczy,
  • ewidencja wydanej odzieży i obuwia roboczego,
  • księgi inwentarzowe,
  • książka obiektu budowlanego,
  • ewidencja pieczęci, pieczątek i stempli,
  • ewidencja delegacji służbowych,
  • rejestr uchwał rady pedagogicznej,
  • archiwum szkolne (wykaz teczek zarchiwizowanych)

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926)

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.

Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Miejskie nr 76 w Łodzi
odpowiada: Beata Seta
data: 25-05-2015
wytworzył: Beata Seta
data: 25-05-2015
data: 25-05-2015
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 21-10-2010 - Edycja treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 369